loading...
جور وا جور|مجله تفریحی سرگرمی تهران پاتوق
فروشگاه
آخرین ارسال های انجمن
جور وا جور بازدید : 639 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (2)


منبع این پست با دوپست پایینی  سالی جون می باشد


رابطه روز تولد و شخصیت شماروان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است. به مثال زیر توجه کنید

فرض می کنیم که شما متولد 8 مهر 1355 هستید.مهر ماه هفتم (7) سال است پس :

2 = 1+1 = 11 = 0+7+3+1 = 1370 = 1355+7+8
شماره تولد 2 است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید .
تفسیر اعداد :

 به ادامه مطلب بروید

جور وا جور بازدید : 346 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

با 7 تکنیک اعتماد به نفس خود را زیاد کنید

بیشتر اوقات عادت کرده ایم که خودمان را از دریچه نگاه دیگران بشناسیم و اگر در این راه افراد نگاه خوبی به ما نداشته باشند اعتماد به نفس مان تا اندازه زیادی پایین می آید و اگر شانس با ما باشد و کسی از ما خوشش بیاید، تقریبا در آسمان ها سیر می کنیم اما یادتان باشد که درک ما از خودمان تاثیر زیادی روی نوع نگرش دیگران دارد زیرا آدم ها همان طوری راجع به ما فکر می کنند که ما در مورد خودمان فکر می کنیم. در این بین عوامل زیادی وجود دارند که تحت کنترل ما هستند و می توانیم با رعایت آن اعتماد به نفس مان را بالا ببریم. این ۷روشی که برای تان شرح داده ایم، می تواند در زندگی شما تفاوت بزرگی را به وجود بیاورد. امتحانش ضرری ندارد!

۱ – لباس مناسب به تن کنید
وقتی که شما خوب به نظر برسید دیگران دید متفاوتی نسبت به شما پیدا می کنند. با حمام و مرتب کردن سر و صورت و پوشیدن لباس تمیز می توانید اعتماد به نفس لازم را کسب کنید اما آراستگی به این معنا نیست که پول زیادی خرج کنید.می توانید به جای تهیه انبوهی لباس ارزان قیمت، چند تکه لباس با کیفیت مناسب خریداری کنید و با این کار ظاهر خود را آراسته تر کنید.

جور وا جور بازدید : 773 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)


سلام  

 

اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این ۱۷ نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.

۱) مردان  در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...

مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیک تر می بیند.


خب مطلب زیادی کاربردی شد!!!!  بقیه در ادامه متن کامل ....البته اگه عضو هستید...ابتدا عضو یا وارد شوید

جور وا جور بازدید : 468 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

نقاشی های جالب و دیدنی از Robert Duncan - www.taknaz.ir

بر اساس تحقیقات اخیر، خشونت و پرخاشگری های خانوادگی همان گونه كه جنگ روی سربازان اثرگذار است مغز فرزندان را تحت تاثیر قرار می دهد. محققان دریافتند استرس مداوم در زندگی بچه ها سیستم های پاسخ گر به استرس را مختل می كند بخصوص دو بخش حساس مغز یعنی آمیگدالا و اینسولا را تغییر می دهد. 

بدن و مغز انسان به گونه ای عمل می كنند كه به خاطر سلامتی فرد همیشه برای شناسایی و واكنش به خطرات موجود آماده اند و این توانایی بسیار مهمی به شمار می رود زیرا ما را در شرایط سخت و نامطلوب حفظ می كند. با این حال در نتیجه استرس های مداوم و همیشگی تغییراتی در مغز رخ می دهد كه سیستم های پاسخ گر و هشدار دهنده بیش از حد حساس می شوند. 


جور وا جور بازدید : 418 یکشنبه 14 اسفند 1390 نظرات (0)

www.taknaz.ir عکس هایی از نقاشی چهره بازیگران معروف ایرانی با مداد

 چگونه و با چه سوالاتی باید بفهمیم طرف مقابل برای زندگی ما مناسب است یا خیر؟                                              سوال: دختر و پسری که قرار است با هم                                                       

  ازدواج کنند در اولین جلسه قبل از ازدواج بایستی در چه زمینه هایی با هم صحبت کنند؟

 در مورد چه چیزی باید صحبت كنیم و چه سؤال هایی بپرسیم تا بفهمیم كه او ایده ال زندگی ماست؟

پاسخ: در مورد انتخاب همسر باید از فاكتورهای گوناگونی استفاده كرد. به عبارت دیگر همسر مورد نظر را نمی‏توان صرفا با طرح چند سؤال آن هم در یكی دو جلسه، شناسایی كرد. چه اینكه این جلسات بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و طرفین به خاطر برخوردهای اولیه ممكن است خیلی خوب نتوانند همدیگر را ارزیابی كنند. لذا علاوه بر این جلسات گفتگو باید راهكارهای مطمئن‏تری را ضمیمه كرد تا درمجموع به یك نتیجه مطلوب رسید و آگاهانه دست به انتخاب زد.

به نظر می‏ آید یكی از بهترین راههای شناخت همسر، شناخت خانواده او می‏باشد. چه اینكه همسر محصول یك خانواده است و اگر خانواده مناسب باشد تا حدود زیادی می‏توان به محصولات آن نیز اطمینان داشت. راه شناسایی خانواده استفاده كردن از افراد مجرب، آگاه و دلسوز و در عین حال راز دار و مطمئن است.

برای خوندنش به ادامه متن بروید اگه علاقه مند هستید.....

نظر هم بدید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طور کلی سایت جور وا جور ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1033
  • کل نظرات : 595
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1072
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 941
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 4,063
  • بازدید ماه : 7,135
  • بازدید سال : 39,975
  • بازدید کلی : 1,487,717
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل