loading...
جور وا جور|مجله تفریحی سرگرمی تهران پاتوق
فروشگاه
آخرین ارسال های انجمن
جور وا جور بازدید : 449 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)

سسسسسسسسسسسلام خوبید این طبیعیه که هر یک از ما یک گوشی داریم و خیلی هامون روزی 20 اس ام اس بیشتر از دوستانه مون دریافت می کنیم

پس بیایید اس ام اس هاتون ور در مطلب بفرستید 

به 3 صورت می تونید این کار رو کنید  

1ـ به من اس ام اس کنید من با اسمه شما برا گذاری کنم09194490129

2ـ در وبسایت عضو بشید  و  خودتون در پنل پنل مدیریتتون مستقیم به سایت بفرستید (البته اگه واردید)

3ـ در قسمت نظر دهی  اس ام اس ها تون رو وارد کنید


نمونه اس ام اس های آذری که به من رسیده (از دوستام)

شما هم بفرستید .... با این کار هم اسمتون در وب میاد و هم  اس ام اس ها همیشه به روز خواهند بود


((((((((((به دلیل ارسال های هر روز شما این پست اپه اپه))))))))


ثبت نام    کلیک کن رو ثبت نام

پیامک ها


غم آغاجي بيزه سايه سالماسين،عشقين غمي صبريميزي آلماسين،من چكميشم بوانتظار چتيندي ،هيچ عاشقين گوزي يولدا قالماسين.

09370xxx244 - مسعود

من وفالي دوستلارين چوخ مبتلاسی اولموشام@آشنا،بيگانه نين انگشت نماسی اولموشام@ادعاسيز عاشقم آش سينه می باخ قلبيمه@ دوست بازام بامعرفت دوستلار فداسی اولموشام.

دونن آخشام چاغی سنسیز منی آغلاتی یاغیش/ یادیما سالدي سنی مطلبینه چاتی یاغیش/ كوچه لر اولدو گوزومده ايله بیر آرپا چایی/منی سنسیز نئجه نیسگیل چاینا آتی یاغیش.

09149xxx824 - گل نساء

اولدوز گليب آي اولماز، بهار گليب ياي اولماز، نجيب لرين ايچينده هيچكس سنه تاي اولماز .

09196xxx13

 زندگي زيباست زشتي هاي آن  تقصير ماست ، در مسيرش هر چه نازيباست آن  تدبير ماست ، زندگي آب روانيست روان مي گذرد ، آنچه  تقدير من و توست همان مي گذرد
09159xxx224
اگر دروغ رنگ داشت ؛
هر روز شاید ؛
ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست
و بیرنگی کمیاب ترین چیزها بود
نداده شماره
گنجی که در اعماق نامحدود شما حبس شده است ، در لحظه ای که خود نمی دانید ، کشف خواهد شد .
ممد
شماره نداده
رقیبم گفت نام گلت؟ گفتم ازآن بیخبرم ! مستم نچنان مست که نامش ببرم! گرتوهم نام نگارت نبری نیک تراست ، همچو پروانه بسوزی وننالی هنراست.
09186xxx162 - منصور از کرمانشاه



                    متظر پیامکتونیم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طور کلی سایت جور وا جور ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1033
  • کل نظرات : 595
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1072
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 96
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,092
  • بازدید ماه : 2,715
  • بازدید سال : 35,555
  • بازدید کلی : 1,483,297
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل