loading...
جور وا جور|مجله تفریحی سرگرمی تهران پاتوق
فروشگاه
آخرین ارسال های انجمن
سوگند بازدید : 389 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (3)
کنارم بخوابو به دورم بتابو
از این لب بنوشو چو تشنه که آبو
خدا دوست دارد لبی را ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد

خدا دوست دارد من و تو بخندیم

نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم

بخواب آرام پیش من

لبت را بر لبم بگذار
مرا لمسم کن و دل را
به این عاشق ترین بسپار

بخواب آرام پیش من

منی که بی تو میمیرم
لبت را بر لبم بگذار
که جان تازه میگیرم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سوگند در تاریخ 1348/10/11 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

koooooooooo????????

این نظر توسط behruz در تاریخ 1348/10/11 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری
می خوام باها تبادل لینک کنم
اگه دوست داشتی منو به اسم
بهترین پیامکها
لینک کن و بد به من بگو با چه اسمی لینکت کنم

راستی اگه قالب توپ خواستی به این آدرسم سر بزن
http://par3fal.rozblog.com/page/xxx


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طور کلی سایت جور وا جور ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1033
  • کل نظرات : 595
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1072
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 2,166
  • بازدید سال : 35,006
  • بازدید کلی : 1,482,748
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل