loading...
جور وا جور|مجله تفریحی سرگرمی تهران پاتوق
فروشگاه
آخرین ارسال های انجمن
جور وا جور بازدید : 804 یکشنبه 30 بهمن 1390 نظرات (2)

با سلام خدمت دوستان عزیز با توجه به استقبالی که از متن ازدواج موقت در وبلاگم شد تصمیم گرفتم

مقداری هم مطلب طنز در این زمینه براتون بصورت تصویری بزارم.

البته صرفا جهت شوخی است...

من شخصی از جمله افردای هستم که قاعلم اگه ازدواج موقت خوب جا می افتاد

خیلی از مشکلات جوانها حل شده بود.در این زمینه خیلی من خودم مطلب دارم

 انشاالله در زمان مناسب براتون میزارم

در ادامه مطالب تصاویر را بصورت کامل نگاه کنید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

دنبال خانمي باشخصيت وباكمالات براي ازدواج موقت هستم درباره خودم مهربان وراستگو وخوشتيب و باادب وازلحاظ روحي وجنسي هم قدرتمندهستم واهل motaleeو كوهنوردي هستم ساكن تهران درضمن خودم خطبه رومي خونم09366119160madi.golnarjes@yahoo.com
پاسخ : حاجی هستی؟؟ اینجا باشید تا یکی از خانوما جوابتون رو بده !

این نظر توسط parsa در تاریخ 1348/10/11 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

ای فمنیست.کجایه دنیا مردارو اینقده چزوندن که تو ایران دارن این کارو میکنن.کجایه دنیا اینهمه فشار اقتصادی رو ریختن رو سر مردکه اینجا دارن اینکارو میکنن.به اصطلاح درسته تو غرب تک همسری هست اما وجدانی روابطشون گویایه این مسئله هست یانه.درضمن پای هیچ مردی اونورا با زنجیر مهریه بسته نشده.آقا یه کلمه من از ایرانی زن ذلیل تر تو دنیا ندیدم.وهیچ جامردان به این فلاکت نیفتادن.یه سری به گوشه گوشه دنیا بزنین چه غرب چه شرق چه اسلامی چه غیر اسلامی.
پاسخ : حال ندارم بخونمش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طور کلی سایت جور وا جور ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1033
  • کل نظرات : 595
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1072
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 764
  • باردید دیروز : 941
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 4,230
  • بازدید ماه : 7,302
  • بازدید سال : 40,142
  • بازدید کلی : 1,487,884
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل